Używamy plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania naszej strony, personalizacji treści, analizy ruchu oraz oferowania funkcji mediów społecznościowych. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, dostosować swoje preferencje lub odmówić ich używania, z wyjątkiem niezbędnych plików cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Zezwól na wszystkie Dostosuj
»
»
»
»
Zapisz
Śledź przesyłkę
Potrzebujesz pomocy?
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami. kontakt

Kontakt z kurierem i przewoźnikiem

Firmy kurierskie mają zasięg globalny, a co za tym idzie w każdym kraju w którym mają zgodę na wykonywanie swoje działalności posiadają swoją siedzibę.

Przesyłki doręczane są przez lokalnych kurierów.

Przesyłki są transportowane do kraju docelowego z wykorzystaniem sieci połączeń międzynarodowych i magazynów należących do przewoźnika. Często zdarza się, że nadawca podaje Polski nr telefonu odbiorcy błędnie zakładając, że przesyłkę będzie dostarczał Polski kierowca/kurier. Niestety - o ile może się tak zdarzyć, bo akurat to Polak jest zatrudniony jako kurier przez oddział zagraniczny, to jest to przypadek sporadyczny. Przesyłki w krajach docelowych doręczane są przez kurierów którzy w większości przypadków są obywatelami tego kraju. Stąd też kontakt z infolinią przewoźnika jak i samym kurierem odbywa się w ich ojczystym języku.

Podaj lokalny numer telefonu nadawcy i odbiorcy.

Numer telefonu nadawcy jak i odbiorcy powinien być numerem zarejestrowanym na terenie kraju docelowego. Zarówno miejscowe (zagraniczne) biuro obsługi Klienta jak i sam kurier korzystają z telefonów zarejestrowanych w swoim kraju. Choć na terenie UE obowiązują zasady o nie naliczaniu opłat roamingowych, to do kontaktu z odbiorcą koniecznym jest podanie nr telefonu zarejestrowanego w kraju docelowym. W przypadku wysyłki po za UE podanie zagranicznego nr telefonu odbiorcy do kontaktu jest warunkiem koniecznym.