Reklamacje
Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza.
Jeżeli Twoja przesyłka ulegnie uszkodzeniu, zaginie lub z jakiegokolwiek innego powodu jesteś niezadowolony z naszych usług, prosimy o przesłanie maila na adres: reklamacje@latajacepaczki.pl
W przypadku jakichkolwiek uwag związanych z pracą naszego kuriera międzynarodowego, prosimy o informację. Jeżeli wysłana paczka za granicę uległa uszkodzeniu, zniszczeniu, zagubieniu lub nie trafiła do odpowiedniego adresata, prosimy o niezwłocznie poinformowanie nas o tym fakcie. Posiadamy najlepszych przewoźników, jednak mimo najwyższych starań, może dojść do sytuacji, że nadana paczka zagraniczna zostanie uszkodzona. Wszelkie uwagi i reklamacje rozwiązujemy niezwłocznie, jednak procedury reklamacyjne w międzynarodowych koncernach trwają długo, przez co proces ten trwa 30 dni. Najprostszą drogą dokonania zgłoszenia reklamacyjnego jest wysłanie informacji drogą mailową, z dokładnym opisem zaistniałej sytuacji. Zadowolenie i satysfakcja naszych klientów są dla nas najważniejsze. Zrobimy wszystko, aby wyjaśnić i ewentualnie ponownie nadać Twoją przesyłkę za granicę. Z Twojej strony prosimy tylko o informację, a my zajmiemy się resztą. Tani kurier międzynarodowy, dostarczy paczkę za granicę, do rąk odbiorcy w krótkim czasie i w bezpieczny sposób. Będziesz zadowolony z obsługi naszych przewoźników.